divendres, 27 d’octubre del 2017

GUILLADURES INNOCENTS



En la carta del 18 d’octubre em dieu “guillat” –però no m’enfado. Simplement penso: ¿i si tingués raó?
Penseu que si teniu raó (i qui sap...), el que heu de sentir per mi és llàstima –i no pas ràbia.
Sigueu, doncs, conseqüent i compadiu-me. Amb tot l’afecte del vostre
Sales   (Carta de Joan Sales a Mercè Rodoreda, 2 novembre 1962)


Cada cop que es celebra alguna jornada de portes obertes a qualsevol edifici de Barcelona o rodalies, friso per anar-hi. Tant se val si es tracta d’una entitat amb història com si es tracta d’un edifici acabat d’inaugurar. I si, en aquest últim cas, coincideixo amb una visita guiada pels Arquitectes que han projectat l’obra, millor que millor.

Em dius “guillada” perquè a la meva edat no estic per fer cues o per desplaçar-me a barris apartats “total” per veure un altre casalot. Qui sap si tens raó, però m’ho passo tant bé!

No em renyis més! En tot cas, compadeix els meus peus que, ho confesso, no sempre estan contents d’aguantar-me. 


Reial Acadèmia de les Bones Lletres (Barcelona)

Hotel Porta Fira i Torre Realia, de l'Arquitecte Toyo Ito (L'Hospitalet)








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada